torsdag 10 november 2011

Tv-serier är min drog!

En sak som tar upp väldigt mycket av in fritid är tv-serier! Jag vet inte vad det är som gör att jag bara fastnar och kan sitta typ 24 timmar i sträck och bara kolla!
Tv-serier som jag följer och kollar på just nu är, Californication, Mad Men, Sons of Anarchy, Dexter, True Blood, Awkward, Twin Peaks (ska jag precis börja kolla på) och Two and a Half Men. Jag kollade också på My Name is Earl ett tag, men bytte ut den mot Two and a Half Men istället :P
SÅ ni kan ju förstå att det tar upp ganska mycket av min tid när man ska kolla de nyaste avsnitten eller kolla ifatt om man har missat nån säsong. Men vad kan man säga, det är ett väldigt bra tidsfördriv!!

En scen från Californication Säsong 3 Episode 1

Ah Hank Moody, I love you ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar