söndag 27 november 2011

För att jag har tråkigt

Så får det bli en sån här liten lista xD

SENASTE: 
Dryck: Julmust
Telefonsamtalet: Sophie
SMS: Bella
Sång du lyssnade på: Kollar just nu på så Mycket bättre, så just nu är det mikael wiehe
Gången du grät: Två dagar sedan

HAR DU NÅGONSIN: 
Dejtat någon två gånger: Nej.
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
Varit kär?: Ja.
Förlorat någon speciell: Ja.
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.

I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: Absolut :)
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja !!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Japp!
Insett vilka som är dina äkta vänner: mjo.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Haha ja för fan!

BLANDAT: 
Hur många barn vill du ha: jag vet inte... 2 kanske
Vill du ändra ditt namn: Haha ja faktiskt
Vilken tid vaknade du idag: 10.47!
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på Hesher
Någonting som du längtar till: Stockholm om två veckor <3 och tills jag ska tatuera mig i Februari :D
En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Min feghet.
Vad lyssnar du på just nu: Reklamen på tv
Vad gör dig irriterad just nu: Min familj
Singel/upptagen: Singel
Tatueringar:  3 stycken och snart fler :D


DIN/DITT FÖRSTA: 
Operation: Utomkvedeshavandeskap (Kommer berätta mer i nått annat inlägg)
Piercing: Tungan :P
Tatuering: Regnbågen <3
Bästa vän: Gorm eller Dennis... Kommer inte ihåg vilken som va först xD
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Tror de va...en Kanin.. som hette Pärla :D
Vaccination du minns: Stelkramp.
Förälskelse: shit.. ingen aning.. Rasmus kanske?
Alkohol du drack: Vodka


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: Båda.
Kortare eller längre: Spelar ingen roll
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: Ehm... armar?
Tatueringar eller piercingar: Båda! men helst tatueringar om jag måste välja! 
Känslig eller inte: Inte för mycket av något av de...
Ragg eller förhållande: De beror väl på vad man känner för xD

HAR DU NÅGONSIN: 
Kysst en främling: Ja
Tappat glasögon eller linser: Ja
Haft sex på första dejten: Har väl aldrig dejtat på riktigt.. men ja
Krossat någons hjärta: Haha nej de tror jag inte
Har du blivit arresterad: Ja
Dissat någon: haha ja xD
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.


Sådär ja!! då va de klart :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar