tisdag 22 november 2011

Svenskars hemliga liv

Jag sitter nu och kollar på "Svenskars hemliga liv" på trean, de handlar om en kille som har massa tatueringar och piercingar och shit under huden och sånt. Så berättade han att folk brukar GLO på honom när han är ute. Och då kom jag att tänka på alla gånger som folk har glott på mig bara för att jag har tatueringar och näsring. Oftast så är det barn som tittar, de brukar stanna upp och titta på mig med STOORA ögon. När det gäller barn så tycker jag att det är ok, för, dom tittar för att dom tycker att det är intressant, många tycker också att mina tatueringar är fina eftersom de är så färgglada. Jag blir bara glad när barn stannar och vill titta på mina tatueringar. Men när det gäller vuxna däremot som (oftast) stirrar på mig och ser... nästan äcklade ut, då blir jag så jävla arg! arg och sårad. Vuxna ska väl fan ha lite vett i skallen så att de vet att man inte stirrar och trycker ner folk med blicken eller? grrr... jag blir så sur bara jag tänker på de!! Jag tycker vuxna borde tänka mer som barn ibland!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar