torsdag 10 november 2011

Taco Taco!

Igår var jag och käkade tacos med några tjejer i klassen (lite vin blev det ju också såklart).
Det var väldigt mysigt, träffar ju nästan aldrig dessa tjejer eftersom de är i grupp 1 och jag i grupp 2. Men de va kul att sitta och snacka och köra lite jag har aldrig :P Jag hoppas verkligen att vi kommer göra om detta så man kan lära känna varandra ännu lite mer :)

Blir så trött på mig själv bara att jag alltid tackar ja till saker... sen typ 1-2 timmar innan jag ska göra det jag har tackat ja till så ångrar jag mig... och vill avboka typ...men oftast så går jag ändå och får skit kul!!
Men det är alltid de där 1-2 timmarna fyllda med ångest, tankarna går runt hela tiden...Att jag inte passar in med dom jag ska träffa... Att jag inte kommer prata... eller att jag kommer prata för mycket...  osv osv... men sen så tar jag mig nästan alltid i kragen och får som sagt hur kul som helst... eller så hittar jag på nån lame lögn... och får de tråkigt i min ensamhet hemma.
Iof så tycker jag ganska mycket om att vara ensam, jag tycker det är skönt! När man har växt upp med 7 syskon så kanske det är förståeligt.

Nu blev det väldigt mycket babbel här men men! Nu ska jag kolla på tredje säsongen av Californication!!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar