söndag 20 november 2011

Karlskrona i love you!

I helgen har jag varit i karlskrona och hälsat på en av mina bästa vänner. Hon ska snart flytta till Ronneby så jag ville hänga i hennes awesome lägenhet en sista gång! Så vi drack öl och lite vin och snackade och lyssnade på musik, sen drog vi ut på stan och kollade på aspackade 45+:are och skrattade!! Själv så blev man uppraggad av en kille med dreads ( Älska dreads), han använde raggningsrepliken "Ett ansikte som ditt har jag letat efter hela kvällen", jag kunde inte låta bli att skratta så jag höll på att kissa på mig! Efter de så träffade vi Erik och stod och snackade med honom en stund, sen dumpade vi dreadskillen och hans skinhead brorsa och drog hem och kollade på family guy! På lördagen sov vi till halv två, sen gick vi till Ica och köpte glass... Sen kom Roland så vi packa på massa grejer på hans släp och körde mot småland igen. Sen satt vi hemma hos honom och kollade på tv.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Skulle hämta min jävla jacka som kom med posten i fredags, men nej nej, de va ju stängt när jag skulle hämta den -.- så jag får gå och hämta den imorgon istället... Suck... blir så trött!!!

Bordet på Björkholmen! fiint :)

Lyckan när vi hittade det här i kylen!!

Vi Bestämde oss för att sminka oss fin fint och ta kort ute i blåsten!

Hemma hos Roland i Småland. Sofie och Rizzla!! Gulle kissen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar