onsdag 16 maj 2012

Övertrött

Ibland när jag är övertrött (Läs alltid) så håller jag ganska livliga diskussioner med mig själv, detta brukar synas på Facebook eller twitter. Det kan bli lite pinsamt ibland eftersom folk måste tro att jag är sjuk i huvudet, men hey... vem är inte de nu för tiden!
Jag kan iallafall inte sova, jag har precis kollat på Almost famous och funderar på att kolla på Lords of Dogtown också, men vi får se. Ska upp vid 9 imorn och försöka reda ut ett stycke kod som inte blir som den ska. Så vi får väl se hur det går och vi får också se när jag somnar, det vet man aldrig nämligen. Det är lite som ett lotteri det där, ibland vinner man och ibland vinner man inte!

Som ni säkert ser så är jag mästare på att använda . och , helt fel! Jag är också väldigt duktig på att särskriva. Men det är inget jag kan hjälpa så ni får helt enkelt bara leva med det!

Nu såg jag att det är Sex and the City på 3:an... så jag ska nog kolla på det och försöka sova!

Ciao Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar