onsdag 16 maj 2012

GI och Billie the vision

Eftersom jag har så sjukt dåliga matvanor och dålig självdisciplin så tänkte jag att jag skulle testa på GI metoden för att förhoppningsvis gå ner i vikt! Jag kommer självklart att träna samtidigt och inte bara "banta", jag gillar att träna, de gör jag verkligen men jag måste bara få tummen ur och gå till gymmet, och det är de som är de svåra för mig.
Men med ny diet och lite motivation från omgivningen så fixar jag det säkert!

Det här åt jag alltså idag till middag!!! Typ allt jag gillar mest på en tallrik!!! Älskar ärtor mer än livet typ haha!!



En sak jag bara måste tipsa om är Billie the vision & the dancers nya skiva "While you were aslepp"
Billie The Vision and the Dancers – While You Were Asleep
Skivan är HUR bra som helst (Precis som ALLA deras skivor). Längtar sjukt mycket tills jag ska se dom den 24 juli i Kalmar!! Längtar Längtar Längtar!!


1 kommentar:

  1. Men GOTT! & Billie the Vision! <3 Mums!
    Jag måste verkligen lyssna in mig på deras nya. Har bara hört lite på den. :)

    Och ja, Bloggerfy... Ska jag vara ärlig så vet jag inte exakt hur det går till och så, men jag reggade mig igår och sen får man väl typ "uppdrag" att skriva om där man sponsrar vissa företag(?) med deras loggos med jämna mellanrum. ...tror jag. Jag gick med på skoj. Får väl se hur bra det är sen. ;) Haha. Kram!

    SvaraRadera