onsdag 16 maj 2012

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Har inget bättre för mig så jag fortsätter på listan!

Mitt drömbröllop alltså!
Ja... nu är det ju såhär att jag vill inte gifta mig! Jag... förstår inte riktigt poängen med det. Att slänga ut typ 50 000 på ett stort bröllop som varar i en dag, nej... Jag förstår inte heller grejen med att liksom gifta sig. Varför måste jag ha en ring på fingret och en signatur på ett papper för att veta att det är VI. Nej jag förstår mig inte på det där!!

Och apropå att inte förstå sig på bröllop och sådant. så förstår jag mig VERKLIGEN inte på folk som (I min ålder och yngre) förlovar sig.
En förlovning är ett löfte att man ska gifta sig inom en snar framtid, inte en "ploj" grej som man gör när man är 15. Nej nej nej säger jag bara!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar