söndag 27 maj 2012

Öl öl och öl

Känns som att det jag har gjort den här veckan har vart att plugga, sova och dricka! Men det är väl så studentlivet ska vara i guess. Men jag känner att hela min hjärna och hela min kropp är helt slut, så det ska bli väldigt skönt när vi har gjort färdigt sista redovisningen och jag har nästan 2 veckor ledigt innan jag börjar jobba. Jag och en klasskamrat funderar på att roadtripa upp till stockholm innan jag börjar jobba, men vi får väl se hur det blir med den saken :P

Hittade en rolig lapp på en kompis hiss. Förstår inte hur folk kan tro att det ska vara typ efter 23 på campus... Jag säger bara... FLYTTA!

Jag Emelie och Mario va på Kafé Deluxe och tog en Onsdagsöl

På fredagen var vi på de igen och tog ...flera öl på massa olika ställen! Men denna gången var 
Victor och Charlotta med också!

Efter festen med hela klassen igår så tyckte jag och Emelie att de va dags att tvätta lite. Och vi fick super mysigt sällskap i tvättstugan också sådet var ju bara massa plus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar