tisdag 15 maj 2012

Mops VS Kisse

Har suttit på blocket hur länge som helst nu! Sitter och kollar på kattungar och gulliga små mopsar. Men jag har ett stort problem... Jag vet inte om jag vill köpa en lite kattunge eller bli fodervärd åt en mops! Det är så sjukt svårt att bestämma sig. För någon månad sen så var jag på vippen att bli fodervärd åt en tre årig mops tik, men ägarna var lite... lustiga så det blev inte så. Och efter de så var jag helt inställd på att köpa en katt efter sommaren (Eftersom jag inte ska bo i Växjö i sommar) men nu blir jag igen så sugen på en mops. Kan ju slänga ut en förfrågan här. Är det någon som vet någon som vill ha en mops på hel foder hos en trevlig student som är hemma jämt och ständigt :)
Eller... Är det någon som ska få kattungar efter sommaren som vill bli av med en? Jag tror helst jag bara vill ha en helt vanlig bondkatt typ! Har ju hela sommaren på att bestämma mig men kan ju börja fundera på riktigt redan nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar