torsdag 21 juni 2012

Studie tider

Nu när jag hart id att skriva kan jag passa på att tipsa om Allastudier till alla blivande studenter! Allastudier är en sida där man väldigt lätt kan hitta utbildningar man kan tänkas vilja söka och läsa om dom och så! Man kan titta på utbildningar på allt från Komvux till Gymnasie och Universitet.

 Det som också är väldigt bra med sidan är att det finns ett forum där man kan ställa frågor och läsa vad andra har frågat och på så sätt väldigt snabbt få svar! Att inte fler företag har forum på sina hemsidor är konstigt tycker jag!

 Hade jag vetat om Allastuider när jag skulle börja plugga så hade mitt sökande efter utblidningar gått MYCKET lättare kan jag säga! Så om du är I söka studier tider så kika in där och se om du hittar nått du tycker verkar intressant att plugga! Interaktiva digitala medier på Linnéuniversitet har jag hört ska vara bra höhö ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar