lördag 16 juni 2012

Kafé Deluxe


Igår vaknade jag upp med ett väldigt svullet öga. Har tydligen fått nått bett av något slag precis vid tårkanalen så den är helt svullen och röd. Har några bett under ögat också, så jag känner mig ju sådär snygg!
Åkte till växjö för att hälsa på Mimmi lite. Det resulterade i att vi och några till kompisar drog ut till Deluxe senare på kvällen! De var väldigt trevligt, är dock lite bakis idag och jag spenderade två timmar på stan i regnet i väntan på bussen. För att dölja mitt hemska öga gick jag runt i solglasögon... i regnet... folk måste trott jag var dum i huvudet eller nått! Men det kan jag väl bjuda på. 

Nu sitter jag med min lillebror hemma hos min syrra och kollar på tecknade Tarzan. Kom på att jag var kär i Tarzan när jag va liten! Insåg att det var väl då min passion för långhåriga killar väcktes, vid 7 års ålder ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar