torsdag 21 juni 2012

Lön och Bubbleroom

Nu när jag fått lön (Yay) så va jag inne på Bubbleroom och kollade lite kläder, vill verkligen köpa en fin sommarklänning och då hittade jag denna

Jag tyckte den var hur fin som helst älskar verkligen den här stilen på klänningar och kläder överhuvudtaget haha! Och den kostar bara 99 kr.. OH YEAH säger jag bara! Ska nog se till att klicka hem den snart ;)

Ska nog passa på att beställa en ny bikini också eftersom min gamla är för liten. Jag ska försöka hitta en I samma stil som klänningen tänkte jag J

Haha nu hittade jag en till sak som jag MÅSTE köpa!!! Höga jeans, har letat överallt men hittar aldrig några snygga och det är svårt att hitta storlekar också, men dessa verkar faktiskt bra! Nu blev min dag väldigt mycket bättre J
Ska fortsätta kika runt nu ifall jag hittar några fler godbitar ;)

Ciao Ciao




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar