måndag 11 juni 2012

Insomnia

Hittar inte mina hörlurar... och därför kan jag inte somna!
Är hemma hos mina föräldrar och sover själv i ett rum precis intill vinden.
Oj glömde jag säga att DET SPÖKAR HÄR!! For real... så just nu ligger jag i sängen med lyset tänt och med datorn i knät och försöker bli skit trött så jag kan somna direkt när jag blundar, men tja... de går inte så bra faktiskt. Hade jag haft musik hade det gått mycket lättare... men nej nej nu har jag tappat bort mina hörlurar också.

Att jag inte kan somna resulterar i att jag börja snoka omkring på facebook. Seriöst... hur kul är de på en skala?

Har iallafall kommit fram till att jag saknar Folke. Den människa som jag trodde jag skulle vara bästa vän med i hela mitt liv. Men så sabbade jag det.... eller VI sabbade det.... VI och våra pojk/flickvänner sabbade det... och nu går det nog inte att reparera (efter 4 år) hur mycket jag än vill. Hur mycket jag än har försökt. Det är väl kanske det som känns så jobbigt, att jag verkligen har försökt prata med honom... försökt föreslå att vi ska träffas och prata om allting. Men nej... Så nu är jag bara fast. Fast i ångest och ånger!

Om antingen Folke läser detta (yeah right stor chans) eller nån som känner Folke läser detta så... Jag vill bara säga förlåt egentligen. Förlåt för att jag var en så jävla dålig vän på slutet. Och förlåt för att jag lät det gå så långt! Jag saknar dig sinnessjukt mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar