onsdag 4 april 2012

Varför får jag alltid aldrig som jag vill?

Idag är redan en dålig dag... och jag har inte ens gjort något.
Fick reda på av mitt sommarjobb att jag måste vara på en annan avdelning än vad jag hade sökt.
Har sökt jobb på ett ålderdomshem och sökte på demensavdelningen eftersom jag känner att det är det jag klarar av, men nu har dom satt mig på vanliga avdelningarna istället. Alltså där dom gamla är jätte sjuka och man måste typ torka bajs och slem och.... jag klarar inte av sånt, jag blir helt svimfärdig! på riktigt alltså. Och deras anledning till att jag inte får vara på demensavdelningen är för att min syster jobbar där och dom anser att vi inte ska jobba tsm... BULL SHIT!!
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, har kollat lite på arbetsförmedlingen men det mesta är ju taget liksom.
Ska prata med Butikchefen på BR leksaker som jag känner i Sthlm, får se om hon har någon plats över kanske :/

Och inte nog med det... nu ska jag gå till skolan på seminarie... blöööö!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar