torsdag 19 april 2012

Dålig dag

Idag har varit en sån dålig dag. En sån dag där man bara tycker att man ser hur ful ut som helst och att man ser ut som en svullen val! Skolan går sådär, har fastnat helt på en uppgift och jag funderar på att skita i den nu och göra den i sommar och lämna in till uppsamlingstillfället istället... men vi får se!

Inga kläder passar längre och man blir alltid lika besviken när man provar sin "Vanliga" storlek i butikerna och inser att... jahaaa detta är visst inte min vaaaanliga storlek längre -.- blir så besviken på mig själv att jag inte tar tag i träningen igen, jag gör ju ändå inget på kvällarna. Hade jag hållit igång träningen så hade jag kanske nått min "målvikt" vid det här laget SUCK!! Ibland blir man bara super trött på sig själv!

Trött på att behöva gömma valkarna under tre lager kläder! 


En bra sak hände faktiskt idag! Mimmi kom och hämtade mig och körde till Espresso house och bjöd på chai latte, det var goitt!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar