fredag 13 april 2012

Torsdags öl

Igår tatuerade mimmi sig så då höll jag henne sällskap och försökte få henne att glömma smärtan lite! Sen satte vi oss vid växjösjön och sjöng på massa fina låtar och snackade en massa skit. När vi skulle gå hem så fick vi för oss att vi skulle dricka öl, så då gjorde vi de bara för att vi kunde, det var väldigt mysigt :)
Sen drog vi hem till mimmi och åt chockladmousse och däckade. Idag har jag bara legat i sängen men snart kommer min mammis så då skulle vi åka och handla och fika lite, så det kommer nog bli ganska trevligt.
Och sen ikväll blir det fest i hela huset, så fredagen är helt planerad kan man säga. Jag borde börja skriva min tenta idag, men jag gör nog de på söndag istället!


Angående det här smset så... ja.... Mimmi och jag har VÄLDIGT speciell humor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar