tisdag 10 april 2012

Hey hey my my

När ångesten kommer som en tsunami och slår undan fötterna på en så är det inte så mycket man kan göra. Man kan bara sitta där med hjärtat dunkande i 370 och trycker på bröstet ökar i takt med att svetten på pannan bryter ut. Jag gör ett försök i att sätt Red Hot Chili Peppers på högsta volym och städa i takt med hjärtat. Men när jag nu sitter här i sängen så är ångesten fortfarande lika påträngande.

Det är tar så mycket på krafterna att inte ta till de metoder som jag hade gjort för 2-3 år sen, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Försöker hålla tillbaka tårarna medan tankarna snurrar i huvudet på mig.Att man fortfarande kan vara så, hopplöst kär... efter snart 2 år. Jag blev så överraskad när bilden av honom poppade upp på facebook att det var som ett slag i ansiktet.

Blööööö!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar