onsdag 25 april 2012

Sitter och försöker ta tag i mitt pluggande. Ska fixa lite extra poäng inför omtentan imorn. Antar att jag kommer få sitta halva natten för att få det här färdigt eftersom jag är en sån människa som gör att i sista sekunden, men jag får väl skylla mig själv va!
Är på väldigt dåligt humör idag igen, vet inte om det beror på mensvärk eller på att vissa människor jag umgås med inte är som dom ska. Jag blir så trött på människor som inte förstår att dom bara ska sluta prata eller skriva. Nej jag orkar inte ha människor runt mig som inte ger mig något. Jag kan inte gå runt längre och låtsas som att jag bryr mig om vad dom pratar om, när dom har sagt samma sak 10 gånger den dagen och dom senaste 2 veckorna också för den delen. Att umgås med människor jag inte har något som helst gemensamt intresse med, inte något, inte en ända liten ynka film eller låt. Sånt klarar jag bara inte av!!

Nu ska jag sluta vara bitter och dricka cola och fortsätta plugga istället!

Försökte se irriterad ut xD började skratta åt mig själv istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar