torsdag 1 december 2011

Trötthet

Jag mår illa av folk just nu. Jag klarar inte av folk! Jag klarar inte av vad alla skriver på Facebook. Jag klarar inte av hur folk beter sig på Facebook. Jag förstår inte hur folk som är 18-19 år kan bete sig som om de vore 12åringar. Jag förstår heller inte hur folk i min ålder kan kalla sig saker som proffs fotograf eller grafisk designer eller modell, när de inte ens har gått ut gymnasiet och aldrig ens provat på arbetslivet.

JAG ORKAR INTE. Kan inte alla bara växa upp och sluta bete sig som barn!

Jag har seriöst funderat på att bli enstöring. Jag jobbar bättre för mig själv, tänker bättre för mig själv och mår bättre när jag är själv!

Jag vet inte det kanske är tröttheten som gör att jag skriver, det kanske är tröttheten som gör att jag gråter hela tiden. Jag vet inte... Jag vet ingenting längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar