måndag 5 december 2011

trött som ett as

Idag är jag så jävla trött! Kom hem igår, har vart hos min syrra över helgen. Så när jag kom hem så fick jag fnatt och började städa frenetiskt och nästan lite maniskt i tre timmar. Jag har en lägenhet på 22kvm så.. tre timmar för en så liten ytan, ja ni kan ju bara tänka er! jag var färdig runt 8 tiden och då var jag så uppe i varv så jag kunde inte somna sen. Låg och smsade lite med en klasskamrat fram till ett, halv två.. men kunde fortfarande inte sova sen. Somnade kanske runt två. Och sen skulle man såklart upp vid 7 sen!
När jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade så trodde jag först att klockan gick fel, för det var helt svart ute. och sen började det snöa -.- Jag hatar snö...

Iallafall så gick jag till skolan och hade föreläsning i två timmar, och efter det så satt jag och tre till i skolan och pluggade Javascript tills klockan 5! så nu är jag verkligen helt död, men jag har så mycket att göra inför måndag när jag ska åka till Stockholm, så jag ska väl ligga och slappa ett tag till och sen ta tag i mina sysslor igen!


Just de! Har ju töjt upp min spetum till 2.5mm nu, men jag vet inte om jag vill ha den så stor... vi får se hur jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar