tisdag 6 december 2011

Dag 09 – Ett ögonblick

Jag får väl ta och berätta om ett ögonblick jag hade i måndags!

Det var när lägenheten nästan var färdig städad, jag hade tänt massa ljus och de luktade rent och jag kände mig väldigt nöjd! När jag stod där och tittade ut över mina 22kvm så insåg jag hur bra jag trivs här. Jag har nog aldrig trivts såhär mycket i en lägenhet, och de kändes så jävla skönt! Jag trivs jätte mycket med utbildningen jag går, jag trivs med de i min klass, de går inte en dag utan att jag får mins en skrattattack! Jag är bara så väldigt nöjd över mig själv att jag faktiskt kommer klara det här! För jag inser ju bara mer och mer att det här är helt rätt för mig. VÄXJÖ är kanske inte rätt för mig... men den här utbildningen är det definitivt!

Tänkte att jag skulle fota lägenheten nån dag! Får göra det när det är ljus ute (Vilket det typ aldrig är längre)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar