tisdag 10 juli 2012

Dreads


Har (efter mycket tänkande) bestämt mig för att skaffa dreads igen! Men eftersom jag för nån månad sen klippte av typ rätt mycket av mitt hår så ska jag köpa lite löshår och fläta in i dreadsen så att dom blir tjockare och längre! Måste bara vänta tills jag får min lön så jag kan henna håret och köpa löshår, WIHOO!! Längtar så sjukt mycket :D

På lördag fyller jag för övrigt år, 20 år till och med. Inte illa pinkat vaa. Ska antagligen jobba på lördag så jag firar min födelsedag med familjen på söndag istället.

På lördag så gifter sig dessutom en vän till mig, Grattis till Rojne och Kajsa :)!!! Bra dag har ni valt också ;)


ehm... nu ska jag försöka väcka mimmi och se om jag kan ta mig över till henne!!!

Ciao

1 kommentar:

  1. Sv: Hahah jag förstår dig, har sagt typ samma sak. När jag inte orkar hålla dem fina så är det slut. Men det underhåll jag gör är att tvätta ungefär en gång i veckan. Inte ofta jag hinner med det, men jag försöker. Sedan rullar jag dem efter tvätt medan de fortfarande är lite fuktiga så att de ska hålla en fin form. Utväxten tovar jag till lite och virkar efter behov helt enkelt. Samma med längderna. Lycka till!

    SvaraRadera