söndag 1 januari 2012

Dag 11 – Mina syskon

Min Äldsta Syster Sophie, bor i Stockholm och jobbar som projektledare på ett företag i stockholm.
Jag och Sophie är väl ganska lika, lika störda i huvudet iallafall!! Vi har alltid kul när vi träffas, vilket tyvärr inte bli så ofta. 
 Min näst äldsta syster Terese, Jobbar som logoped i Karlskrona och har en stycke man och två stycke barn, Jonatan och Jacob. När jag gick i gymnasiet så bodde jag hos Terese och hennes man under ungefär två år, tack vare de så fick jag chansen att lära känna min systeson väldigt väl (Han på bilden). Det känns nästan som att han är min egen ibland :)
 Bella, eller Isabelle är 25 och den som står mig närmast i syskonskaran. Hon pluggar till lärare på samma universitet som jag! Vi umgås nästan alltid, och vi har samma humor och samma film smak och samma musik smak!! Så vi kommer väldigt bra överens!
 Nellie är 18 år och pluggar omvårdnad på gymnasiet. Vi lekte ju alltid med varandra när vi var mindre, men nu så umgås vi inte alls längre, Typ bara när vi är hemma hos våra föräldrar.
 Benni, han är min "lillebror", han och Anton och Rickard är fosterbarn hos oss. Benni har bott hos oss sen han var sju år.
    Han går nu i sjungeklass på högstadiet. Benni har diagnoserna Autism och ADHD. Pågrund av Benni (och Antons) diagnoser så tycker jag att min uppväxt med dom har varit väldigt intressant, man lär sig att se saker från ett annat perspektiv.
 Anton är min "lillebror", han är som sagt fosterbarn hos oss, han har bott hos oss sen har var tre år.
    Just nu går Anton i 4:an i Rävemåla. Anton har diagnosen ADHD
 Rickard, också han är min "lillebror" och har varit fosterbarn hos oss sen han var två år.
    Rickard går i 3:an i Rävemåla. Han är väl den som jag flummar med mest när jag är hemma, och retar mest också :D


Ja de va alla mina syskon de =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar