söndag 1 januari 2012

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Bilden är från igår, meeen jag såg ju (typ) ut så imorse ändå (not)
Igår var det nyår alltså, och det firades med lite folk från klassen. Det var väldigt trevligt!! Vi körde jag har aldrig större delen av kvällen och sen var det fullt ös medvetslös! Jag lyckades hålla mig vaken och inte spy! De tycker iaf jag va bra gjort. En annan sak som var jävligt bra gjort av mig var att jag "råkade" stänga av min telefon, så glömde jag bort PIN koden, så slog jag inte fel 3 gånger... och på nått jävla mirakulöst sätt så lyckades jag hitta PUK koden. Tycker de va ganska bra gjort av mig med tanke på hur myket jag hade druckit!!
Tror jag gick och la mig runt 5 tiden kanske.

Men i vanlig ordning så för nån timme sen så kom ju såklart bakfylleångesten. Men men, gjort är gjort, sagt är sagt, så nu får jag bara hoppas på de bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar