onsdag 14 september 2011

Dag 3 - Mina föräldrar

Jag ska alltså berätta lite om mina föräldrar.
För tillfället så har jag inte så jätte bra relation till mina föräldrar, visst vi umgås och kan prata med varandra (oftast) men ja... Saker och ting är ganska komplicerade just nu.

Min mamma är det alltså på bilden. Hon heter Annette och kommer från stockholm. Hon är för tillfället arbetslös men är väl någon slags barnskötare eller förskolelärare eller så. När jag var mindre så kunde man alltid lita på att min mamma hade ny bakta bullar hemma och att hon alltid uppmuntrade till att man skulle vara kreativ.

Min Pappa Dick (och jag), Pappa kommer också från stockholm. Han är lite av varje men kanske främst motivlackerare. han är också arbetslös för tillfället...
Min pappa har alltid varit en sån pappa som har följt med klassen när vi ska och bada, och alla frågar alltid om han skulle följa med. Min pappa fick sitt första barn när han var 18 så han har alltid haft barnasinnet kvar. Vad jag kan komma ihåg från min barndom (och från nutiden också) så har jag alltid känt ett starkare band till min pappa. Jag vet inte om vi tänker likadant eller vad det är. Kreativiteten och 2min konstnärliga ådra" är iallafall en sak jag har ärvt av min pappa,och den dåliga humorn såklart, och det är jag väldigt glad för!


Det var väl lite kort om mina föräldrar, vet inte riktigt vad mer man hade kunnat skriva.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar