torsdag 4 augusti 2011

we won´t get any younger


Just nu så är mitt liv NÄSTAN på topp. Jag har äntligen köpt mig en Mac och en Tv, jag har börjat hitta tillbaka till personer som jag verkligen vill umgås med, jag har hittat en perfekt lägenhet på campus som jag kommer flytta in i så snart som möjligt. Helt enkelt så går allt åt rätt håll just nu!
Toppen av mitt liv kommer vara när jag har flyttat in i lägenheten på Stallvägen, pluggar till webbutvecklare och festar och bara kan göra och gör vad jag vill.
Detta kommer vara första gången i mitt liv där jag inte är beroende av NÅGON, inte föräldrar eller pojkvän eller liknade.
Det finnns nog inte ord för hur mycket jag längtar efter att flytta!

2 kommentarer:

  1. Sv: Hej Jossan!
    Åh, vilken överraskning och vad roligt att "höra" (läsa?) ifrån dig!
    Ja det var verkligen en överraskning och vad roligt (och liite creepy) att du hållit koll på mig i smyg. Haha xD
    Nej men. Först och främst. Du får ursäkta mitt plötsliga disappearence.. :-( Hösten 2009 blev något utav den jobbigaste perioden i mitt liv och jag gjorde utredning då och fick min diagnos. Tack och lov, så har livet sedan dess bara gått bättre och bättre.. Men åh vad jag har velat prata med er alla och be om ursäkt.. för att jag bara försvann. Jag vågade inte prata med någon, i princip. Jag isolerade mig i ett helt år och ville inte leva... rätt ut sagt. Men nu blev det kanske lite personligt här. :-) Det är trots allt förr i tiden. Idag är jag, vad jag skulle vilja kalla mig, en ny människa. Och livet är faktiskt bra. Tänka sig att det redde ut sig för mig till slut. Och nu får jag sluta upp med min... självbiografi. ;-P

    Oj, men hur har du det själv, om jag får fråga? :-D Du verkar ju leva och må bra. Så. Du har tagit studenten och allt nu? :-) Måste kännas ganska bra, kan jag tänka mig..? Eller är det kanske nu allt det jobbiga börjar...? Äh vad vet jag. :-)

    Men som sagt. Jättekul att höra ifrån dig! Det gör mig lycklig i hjärtat att få en chans också att få förklara mig lite då jag, som sagt, känner att jag lämnade er alldeles för... "bara sådär". :-(

    Kul att du lade märke till teet! Det är absolut mitt favorit te, och visdomsorden är priceless och förgyller verkligen morgonen, hah. Märket heter Yogi tea och jag hittade det på hälsokostaffären Life i Simrishamn. Det finns nog lite här och där skulle jag tro. Ganska dyrt är det dock, ca 40kr för 15 påsar. Men. Det är ekologiskt och smakar och luktar uuuuunderbart gott. Jag dricker ju grönt te och mitt är smaken kanel, yum! :-)

    Men du får ha det så bra! Hoppas du hör av dig igen! Kanske är lättare att maila förresten?

    Lovisa

    SvaraRadera
  2. *förlåt förlåt förlåt* för min långa uppsats till kommentar..! :-( Jag har en tendens att skriva för mycket..
    / Lovisa igen

    SvaraRadera