onsdag 10 augusti 2011

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Yes, då börjar vi med listan! 


En bild på mig, det är väl så jag ser ut :P
Och nu kommer då tio fakta om mig!
1. Jag heter Josefine Louise Sorelle Nystedt

2. Namnet Sorelle är ett namn mina föräldrar kom på genom att ta bokstäver ur mina syskons namn, SOphie, teREse, IsabeLLE,(och lite senare tillagt) nelliE.

3. Jag har fotfobi och fobi för spindlar.

4. Jag vill bli webutvecklare när jag blir stor.

5. Jag har väldigt bred musik smak, vilket jag själv tycker är skönt.

6. Jag har alltid gillat att skriva och när jag var liten ville jag länge bli författare.

7. En låt som ALLTID får mig att börja gråta är Creep med Radiohead,.

8. Jag är väldigt bra på att komma ihåg låttexter... men annars så sviker minnet mig!

9. Jag fyller år den 14 Juli, samma dag som kronprinsessan, när jag var liten kände jag mig alltid väldigt stolt över de!

10. Jag älskar att kolla på barnfilmer, speciellt Disney och SPECIELLT Hitta Nemo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar