torsdag 6 september 2012

Sjukling

Jag är fortfarande helt jävla rövigt sjuk! Vaknade imorse i panik och kunde inte andas, har haft svårt att andas hela dagen och det blir bara värre när jag ligger ner. Så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova i natt, men men de löser sig, precis som allt annat! Mina dreads fyller 1 månad i dag :D Wehey grattis! Det firade jag med att ta fula kort på mig själv och kolla på Grims videobloggar och läsa hans blögg! Det var skoj! 


Efter att jag hade varit ute en runda så satt det en långbent spindel på min kind, så jag smällde ner den på golvet, men jag vågade inte döda den så jag byggde en liten... ja ni fattar! Äckligt som faen! 

Nu ska jag försöka sova och föhörsöka att inte hosta ihjäl mig!! Men jag kan inte lova något!


Ciao Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar