måndag 19 mars 2012

Barnvakt

Har förra vekan varit barnvakt Tisdag till Lördag eftersom mina föräldrar skulle upp till Stockholm på begravning. Jag var barnvakt åt mina tre småbröder och vår lilla vovvsing och vi spelade mest biljard hela veckan! Så nu har jag blivit grym på biljard. Vi var väldigt seriösa och ordnade strukturerade turneringar, fast de var väl mest för att det inte skulle bli bråk bland barnen haha! 

Här är jag och Jax som myser lite i solen den första barnpassningsdagen :)

 Min lillebror rickard ville att jag skulle rita mustasch på honom, och de e klart grabben ska ha mustasch!! Fixade också till ögonbrynen och la lite mascara, och söt blev han ju!
 Biljard turneringen är i full gång! min 15 åriga lillebror spela skiten ur alla -.-
 Och när man har spelat biljard hela dagen så behöver man ju fylla på matförrådet! Och då fick det bli pannkakor Jossan-style.
 På fredagen kom min syster och systerson och hälsade på, så då drog vi till Tingsryd och käkade glass på hyllan.

Det var väl en ganska bra bild summeringen av min vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar