onsdag 8 februari 2012

Träningen

Har ju börjat träna nu! Började förra måndagen och de har funkat bra. Denna veckan har jag kört dubbla pass och gått fram och tillbaka till gymmet med Eve. Känns så gött att äntligen ha kommit igång på riktigt, och att jag faktiskt tycker det är kul!
Jag har ju främst börjat träna för att gå ner i vikt och öka min självkänsla lite mer. Jag har faktiskt gått ner i vikt nu på bara typ en och en halv vecka! och då känns detta så väldigt mycket mer motiverande. Jag har väl nästan inte ändrat hur jag äter, bara dragit ner på sockret och så men annars så äter jag som vanligt!

På fredag ska jag ju fortsätta på min arm också!!! Är så grymt peppad, kommer bli så glad när en är färdig, och jag ska och visa upp den när jag och två tjejer i klassen ska ut på De luxe på lördan!! Är så pepp på den här helgen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar